Discussioni AttiveDiscussioni Attive  Mostra la lista degli UtentiLista Utenti  Cerca nel ForumCerca  HelpHelp
  RegistrazioneRegistrazione  LoginLogin
Le vostre Parole
 Ambiente psichico & Ricerca : Le vostre Parole
Oggetto Discussione: be i denne type sko Posta RispostaInserisci Nuova Discussione
Autore
Messaggio << Discussione Prec | Discussione Succ >>
Labi1995
Senior Member
Senior Member

Stato Connessione: Sconnesso
Postato: 21 Ott 19 alle 08:33 | IP Salvato Riporta Labi1995

Jeg har ikke gjort nogen hemmelighed for det Nike Air Max 90 Dames Zwart faktum, at Brooks-lanceringen er et af mine foretrukne l?besko (ansvarsfraskrivelse - jeg er medlem af BrooksID). De f?rte mig til en PR i Disney Marathon (m?ske bare tilf?ldighed, men jeg kan godt lide at tro, at de spillede en rolle!), Og mit f?rste og eneste par indtil videre har flere hundrede miles p? dem, og de er stadig i min regelm?ssige rotation . En af mine foretrukne ting ved lanceringen er det fyrige r?de / orange farveskema (se billede i h?jre sidebj?lke), men ligesom alle gode ting ser det ud som om dette kan komme til at ende. Brooks har udgivet et nyt sort / natteliv farveskema til m?nds lancering (samme sko, bare forskellige farver), og det ser ud til, at den r?de / orange afbrydes (korriger mig, Nike Air Max 90 Womens hvis jeg tager fejl!): For et par dage siden jeg skrev et indl?g om en ny sko, som Nike havde frigivet, kaldet Nike Sneakerboat Nike Air Huarache Womens II. Det er dybest set en vandsko / aqua sok, som jeg troede s? ud til, at den kunne have et vist potentiale som en minimalistisk l?besko. N?, jeg gik videre og k?bte et par Sneakerboat II'er (koster mig kun $ 40), og de ankom lige i posten i g?r. Her er et par f?rste indtryk efter at have sparket rundt i dem i eftermiddag Sammenligning af m?lvandssko (til venstre), Nike Sneakerboat II (centrum) og Vibram Fivefingers KSO (til h?jre). Bem?rk den bredere toebox i Sneakerboat i forhold til m?lvandsskoene.
4. Jeg b?rer en 10 i de fleste sko, og st?rrelse 10 i disse passer perfekt. Hvis jeg var en halv st?rrelse, er det sv?rt at sige, om jeg vil anbefale at g? h?jere eller lavere, da de ikke kommer i halvst?rrelser Nike Air Vapormax Womens - jeg ville sandsynligvis l?ne mig efter st?rrelsen, da de er lune. N?r det er sagt, er mine VFF KSO'er en smule store for  mig, og de ser lidt kortere ud end Sneakerboat II p? ovenst?ende billede.vB?r dem ud og om i dag til min s?ns teeball-spil og til supermarkedet. De er meget behagelige og f?lte dejligt p? grus, gr?s og stenet snavs. Lige nok s?l til at g? p? grus og klipper acceptabel. De ligner n?sten som en 3-vejs kryds mellem en kjole sko, sneaker og aqua sok. Forskellig, men ikke n?sten s? i?jnefaldende som Vibrams (som jeg blev stoppet og afh?rt 2-3 gange i indk?bscentret den anden dag, inklusive af hele personalet p? Finish Line). Hvis du bytter de r?de sn?reb?nd med nogle brune, kan du sandsynligvis slippe af med at b?re disse som en afslappet arbejdssko (g?t, det afh?nger noget af, hvor du arbejder!). Det, som jeg synes Nike Air Max 270 Femme er mest underligt ved Sneakerboat II, er, at de kan v?re en mere "barfodlignende" l?besko end den frie linje af oxymoroniske Nike Air Max 270 Femme "barfodede sko", som Nike s? st?rkt promoverer for sent. G?r mig ikke forkert, jeg elsker mine Free 3.0'er, men alle Nike Free'erne har en h?vet h?l til en vis grad, hvorimod Sneakerboat II ikke g?r det, hvilket alene betyder, at du sandsynligvis er mere tilb?jelig til fod eller Forfod strejker i disse. Et ekstra ord med forsigtighed vil jeg tilf?je - skulle du beslutte at pr?ve disse sko, antager jeg, at i betragtning af manglen p? h?lpude, vil de kr?ve en langsom indbrudstid for at undg? skader for dem, der ikke er vant til at l?be i denne type sko - samme forsigtighed g?lder for sko som Nike Air Max 90 Damen Vibram Fivefingers-kristen McDougall begyndte sin vildt popul?re bog "Born to Run" ved at stille et ret simpelt sp?rgsm?l: Adidas Ultra Boost Womens "Hvordan kommer min fod i ondt?" Dette f?rte ham p? en s?gen, der i sidste ende f?rte ham til den konklusion, at l?besko var problemet, og at han havde det bedre med at smide sine almindelige sko v?k og l?be barfodet eller i noget mere minimalistisk som Vibram Fivefingers. Hvis du overhovedet har lagt nogen opm?rksomhed over det seneste ?r, er du sandsynligvis godt opm?rksom p? faldet fra McDougalls bog, og uanset om du kan lide hans tilgang eller ej, ville det v?re sv?rt at argumentere med det faktum, at han har gjort mere for at stimulere til diskussion p? dette omr?de end nogen af ??de akademiske forskere eller medicinske fagfolk (eller k?rer professionelle for den sags skyld), som vi typisk ser efter vejledning, Nike Air Max 90 Essential Femme n?r det kommer til at beslutte, hvad vi skal s?tte p? vores f?dder.
Top ^ Letto Labi1995's Profilo Cerca per altri Messaggi per Labi1995

Se vuoi postare una risposta prima devi login
Se non sei ancora registrato prima devi registrarti

Posta RispostaInserisci Nuova Discussione
Versione Stampabile Versione Stampabile

Cambia Forum